Els elefants de P3 hem estripat paper de diari. Una activitat que semblava fàcil però... les mestres ens han hagut d'ajudar!! Amb el paper estripat hem fet un divertit mussol per decorar la nostra classe.
Els alumnes de P-3 han utilitzat el punxó i ha estat tot un èxit!!! Per utilizar aquesta tècnica es requereix concentració i control de la direccionalitat.
En aquests temps de pandèmia i confinaments és més necessari que mai treballar des del punt de vista emocional i plantejar activitats a l'aula per a què els nens i nenes desenvolupin la seva intel·ligència emocional, de manera que adquireixin recursos essencials per fer front situacions diverses com per exemple, experiències negatives, d'ansietat, angoixa... Així doncs, hem plantejat des de psicomotricitat treballar les emocions de manera transversal, permetent al nen o nena expressar-se, identificant i reconeixent les següents emocions: LA SORPRESA L'activitat consisteix en identificar i reconèixer la icona de la sorpresa, representar-la fent cara de sorpresa i per últim se'ls explica quan podem sentir sorpresa, com per exemple quan és el nostre aniversari i ens fan un regal. Doncs, anem a jugar amb els globus* com si fos una festa d'aniversari! LA IRA Primer identifiquem la icona de la ira i la representem fent cara d'enfadats i enfadades, seguidame
Els contes són una porta oberta a la fantasia i a la imaginació. Ocupen un lloc fonamental en la vida d'un infant i ajuden a canalitzar molts dels sentiments, emocions, angoixes i pors pròpies de l'edat. Els contes afavoreixen el desenvolupament integral dels nens i les nenes i permeten moments de trobada i diàleg entre els adults i els infants. Però sobretot, produeixen plaer al ser escoltats. Els nens i nenes de P3 van gaudir de valent amb el conte d'en Patufet. Aquí us deixem un petit recull d'imatges que esperem us agradin tant com a ells els va agradar la història.